Ακριβώς... Ο χρυσός Ολυμπιονίκης του Πεκίνου παραδέχθηκε ότι έπαιρνε αναβολικά!
Απίστευτη η εξομολόγηση του χρυσού Ολυμπιονίκη των 50χλμ. βάδην του Πεκίνου, Άλεξ Σβάρτσερ. Ο Ιταλός αθλητής που αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αφού βρέθηκε θετικός σε έλεγχο ντόπινκγ, ανοίγει την καρδιά του και μιλάει ανοιχτά για την σκοτεινή ιστορία των απαγορευμένων ουσιών, παραδεχόμενος φυσικά την ενοχή του.
Ο 28χρονος βαδιστής δήλωσε «καθαρός» στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου προ τεσσάρων ετών ενώ είναι φανερό ότι έζησε έναν εφιάλτη το διάστημα που έπαιρνε αναβολικά, ζώντας με τον φόβο ότι κάποια στιγμή θα τον ανακαλύψουν… την ίδια στιγμή που κανείς δικός του, ούτε οι γονείς αλλά ούτε κι ο προπονητής του, δεν ήξεραν τίποτα γι αυτή την ιστορία!
*Ξεκινάει διηγούμενος πως αγόρασε την απαγορευμένη ουσία ερυθροποιητίνη από την Αττάλεια τον περασμένο Σεπτέμβριο αφού πρωτίστως έμαθε όσα ήθελε μέσω διαδικτύου.
«Άφησα τα χρήματα πάνω στο τραπέζι και κανείς δεν μου δημιούργησε προβλήματα. Κανείς δεν ήξερε τίποτα, ούτε οι γονείς μου, ούτε η κοπέλα μου, ούτε ο προπονητής μου. Έκανα ένα τεράστιο λάθος, ένιωσα αφόρητη πίεση και δεν κατάφερα να αντισταθώ, αλλά όταν κέρδισα το μετάλλιο στο Πεκίνο, ήμουν απόλυτα καθαρός. Τον Ιούλιο ξυπνούσα στις 2, στις 3 το πρωί, ξέροντας ότι από τις 6 και πέρα θα μπορούσε να έλθει ο έλεγχος ντόπιγκ. Όταν χτύπησαν την πόρτα, σκέφτηκα να πω στην μητέρα μου να μην ανοίξει, αλλά τελικά παρουσιάστηκα, και έδωσα το δείγμα, ξέροντας ότι θα ήταν θετικό».
Ο Σβάρτσερ καλείται τώρα να τα βγάλει πέρα με την στρατιωτική δικαιοσύνη καθώς πέραν από αθλητής είναι και μέλος του σώματος της Αστυνομίας. Ο ίδιος πάντως ανακοίνωσε ότι ο αθλητισμός τελείωσε για εκείνον ενώ θα επιστρέψει το σήμα και το όπλο του στο τμήμα. Και κάπως έτσι καταστρέφεται η ζωή ενός ανθρώπου επιτυχημένου, Ολυμπιονίκη και πρότυπου για άλλους αθλητές! Ουδέν σχόλιο! www.sportygossip.com
Απίστευτη η εξομολόγηση του χρυσού Ολυμπιονίκη των 50χλμ. βάδην του Πεκίνου, Άλεξ Σβάρτσερ. Ο Ιταλός αθλητής που αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αφού βρέθηκε θετικός σε έλεγχο ντόπινκγ, ανοίγει την καρδιά του και μιλάει ανοιχτά για την σκοτεινή ιστορία των απαγορευμένων ουσιών, παραδεχόμενος φυσικά την ενοχή του.
Ο 28χρονος βαδιστής δήλωσε «καθαρός» στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου προ τεσσάρων ετών ενώ είναι φανερό ότι έζησε έναν εφιάλτη το διάστημα που έπαιρνε αναβολικά, ζώντας με τον φόβο ότι κάποια στιγμή θα τον ανακαλύψουν… την ίδια στιγμή που κανείς δικός του, ούτε οι γονείς αλλά ούτε κι ο προπονητής του, δεν ήξεραν τίποτα γι αυτή την ιστορία!
*Ξεκινάει διηγούμενος πως αγόρασε την απαγορευμένη ουσία ερυθροποιητίνη από την Αττάλεια τον περασμένο Σεπτέμβριο αφού πρωτίστως έμαθε όσα ήθελε μέσω διαδικτύου.
«Άφησα τα χρήματα πάνω στο τραπέζι και κανείς δεν μου δημιούργησε προβλήματα. Κανείς δεν ήξερε τίποτα, ούτε οι γονείς μου, ούτε η κοπέλα μου, ούτε ο προπονητής μου. Έκανα ένα τεράστιο λάθος, ένιωσα αφόρητη πίεση και δεν κατάφερα να αντισταθώ, αλλά όταν κέρδισα το μετάλλιο στο Πεκίνο, ήμουν απόλυτα καθαρός. Τον Ιούλιο ξυπνούσα στις 2, στις 3 το πρωί, ξέροντας ότι από τις 6 και πέρα θα μπορούσε να έλθει ο έλεγχος ντόπιγκ. Όταν χτύπησαν την πόρτα, σκέφτηκα να πω στην μητέρα μου να μην ανοίξει, αλλά τελικά παρουσιάστηκα, και έδωσα το δείγμα, ξέροντας ότι θα ήταν θετικό».
Ο Σβάρτσερ καλείται τώρα να τα βγάλει πέρα με την στρατιωτική δικαιοσύνη καθώς πέραν από αθλητής είναι και μέλος του σώματος της Αστυνομίας. Ο ίδιος πάντως ανακοίνωσε ότι ο αθλητισμός τελείωσε για εκείνον ενώ θα επιστρέψει το σήμα και το όπλο του στο τμήμα. Και κάπως έτσι καταστρέφεται η ζωή ενός ανθρώπου επιτυχημένου, Ολυμπιονίκη και πρότυπου για άλλους αθλητές! Ουδέν σχόλιο! www.sportygossip.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου