Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Θα τα πούνε στη Λευκωσία





Ισόπαλος χωρίς τέρματα τελείωσε ο πρώτος αγώνας μεταξύ ΟΜΟΝΟΙΑΣ και Ερυθρού Αστέρα. Η ΟΜΟΝΟΙΑ ήταν εξαιρετική στην άμυνα και απειλήθηκε ελάχιστα , δεν προσπάθησε να επιτεθεί ιδιαίτερα, αλλά θα μπορούσε να σκοράρει τουλάχιστον σε 2 περιπτώσεις. Ο δεύτερος αγώνας αναμένεται πολύ διαφορετικός


Α΄ημίχρονο
Οι “Delije” έμοιαζαν άγριοι, η κερκίδα έβραζε, η ΟΜΟΝΟΙΑ όμως μέχρι το 8’ είχε φτιάξει δύο μεγάλες φάσεις. Πρώτα ο Ασσίς βρήκε τον Άλβες που στόπαρε, σούταρε δυνατά από κοντά, η μπάλα όμως κόντραρε και έφυγε κόρνερ. Δύο λεπτά αργότερα ο Τζίμης απέφυγε με περίτεχνο τρόπο τον Βέσοβιτς και σούταρε, η μπάλα όμως πήγε στον τερματοφύλακα. Ο Ερυθρός Αστέρας κρατούσε μπάλα τη περισσότερη ώρα, αλλά δεν έφτιαξε πολλές μεγάλες φορές. Στο 26’ φυσικά ο Κασάλιτσα μετά από εκτέλεση κόρνερ έπιασε σουτ που πέρασε λίγο έξω. Δέκα λεπτά αργότερα ήρθε και η άλλη μεγάλη ευκαιρία του Ερυθρού Αστέρα με τον Μιλούνοβιτς να πιάνει κεφαλιά που πέρασε και πάλι άουτ. Λίγο πριν το τέλος η ΟΜΟΝΟΙΑ απείλησε με δυο μακρινά σουτ των Παβίτσεβιτς και Χριστοφή, το πρώτο όμως πέρασε άουτ, το δεύτερο αποκρούστηκε από τον Μπάικοβιτς. Γενικότερα ο Ερυθρός Αστέρας είχε τη μπάλα στην κατοχή του, η ΟΜΟΝΟΙΑ όμως ήταν πολύ συμπαγής και εξουδετέρωσε τους όποιους κινδύνους.

B’ ημίχρονο
Δυνατά προσπάθησε να μπει ο Αστέρας, αλλά η μεσοαμυντική γραμμή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κρατούσε περίφημα. Μάλιστα στο 56’ η ΟΜΟΝΟΙΑ έκανε καλή φάση με σουτ του Ρενάτο που κτύπησε σε σώματα. Τέσσερα λεπτά αργότερα ήταν σειρά του Ασσίς να απειλήσει, το σουτ του όμως αποκρούστηκε. Στο 63’ οι Σέρβοι μπήκαν πολύ επικίνδυνα στην περιοχή μας, ο Σπούγκιν όμως έδειξε γιατί είναι ίσως το κορυφαίο δεξί μπακ που έπαιξε ποτέ στο κυπριακό πρωτάθλημα, καλύπτοντας υπέροχα. Η ώρα περνούσε, ο Αστέρας αδυνατούσε να φτιάξει μεγάλη φάση και οι οπαδοί του άρχισαν τα σφυρίγματα. Αυτό επέτρεψε στην ΟΜΟΝΟΙΑ να κρατήσει περισσότερο μπάλα και να μην αφήσει τους Σέρβους να γίνει επικίνδυνους. Δύο σουτ από τον Κασάλιτσα στο τέλος αποκρούστηκαν από τον Λεόνι.


Συμπερασματικά
Το γράψαμε και στον πρόλογο, το δεύτερο παιχνίδι θα είναι πολύ διαφορετικό από το πρώτο. Η ΟΜΟΝΟΙΑ φανέρωσε σήμερα τις αμυντικές τις αρετές. Στον επαναληπτικό θα πρέπει να δείξει τι μπορεί να κάνει και μπροστά! Το βέβαιο είναι πως αυτόν τον Ερυθρό Αστέρα, τον έχει!
omonoianews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου