
Από τα φιλικά παιχνίδια, ασφαλή συμπεράσματα δύσκολα μπορούν να βγούνε όμως αναμφίβολα κάποια στοιχεία μπορεί να συλλέξει κάποιος. Ο Ηρακλής νίκησε σήμερα σε φιλικό στα Γιαννιτσά, την τοπική Αναγέννηση με 1-0 και έδειξε πολύ καλά στοιχεία κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, πριν δηλαδή οι δύο προπονητές αρχίζουν να κάνουν αλλαγές, χάνοντας τον ρυθμό. Ο Στεφανίδης της Αναγέννησης, πέτυχε άθελα του το μοναδικό...
αυτογκόλ της συνάντησης, με τον Ηρακλή πάντως να έχει ευκαιρίες κυρίως στο πρώτο ημίχρονο και για άλλα τέρματα. Στο 27΄ ο Σκέμπης απομάκρυνε την τελευταία στιγμή στο πλασέ που επιχείρησε ο Γεωργίου που είχε βγει στην πλάτη της άμυνας ενώ στο 29΄ η κεφαλιά του Σαββίδη έφυγε ελάχιστα άουτ.
Ο Ηρακλής ξεκίνησε το παιχνίδι με τους: Κραβαρίτη, Σαββίδη, Βαγγελόπουλο, Λιόλιο, Γεωργίου, Παπαστεριανό, Παληγεώργο, Κιβρακίδη, Θόριαν, Στεφανίδη και Κωνσταντινίδη. Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκε με τον Ταϊρη στην εστία. Δεξιά στην άμυνα ο Πουρσανίδης, αριστερά ο Ραφαήλης, στο κέντρο των μετόπισθεν ο Μιχαηλίδης με τον Παπαστεριανό. Στους χαφ ήταν ο Τροϊρης με τον Λαβιδά και τον Παπαδόπουλο και πιο μπροστά ο Μαυρίδης (στα δεξιά), ο Σαλαπάτας στα αριστερά και ο Στεφανίδης στην κορυφή της επίθεσης
Ο Ηρακλής ξεκίνησε το παιχνίδι με τους: Κραβαρίτη, Σαββίδη, Βαγγελόπουλο, Λιόλιο, Γεωργίου, Παπαστεριανό, Παληγεώργο, Κιβρακίδη, Θόριαν, Στεφανίδη και Κωνσταντινίδη. Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκε με τον Ταϊρη στην εστία. Δεξιά στην άμυνα ο Πουρσανίδης, αριστερά ο Ραφαήλης, στο κέντρο των μετόπισθεν ο Μιχαηλίδης με τον Παπαστεριανό. Στους χαφ ήταν ο Τροϊρης με τον Λαβιδά και τον Παπαδόπουλο και πιο μπροστά ο Μαυρίδης (στα δεξιά), ο Σαλαπάτας στα αριστερά και ο Στεφανίδης στην κορυφή της επίθεσης
metrosport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου